Facebook și-a schimbat numele, a anunțat joi gigantul rețelelor sociale în cadrul conferinței sale anuale despre realitatea augmentată și tehnologia realității virtuale.

CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat joi, la evenimentul Connect al companiei sale noul nume.

„Suntem o companie care dezvoltă tehnologie pentru a se conecta. Împreună, putem pune în sfârșit oamenii în centrul tehnologiei noastre. Și împreună, putem debloca o economie a creatorilor mult mai mare.”

a spus Zuckerberg

Rebrand-ul face parte din eforturile companiei de a schimba treptele de la a fi cunoscută doar ca o companie de social media și de a se concentra pe planurile lui Zuckerberg de a construi metaversul. În iulie, el a declarat pentru The Verge că în următorii câțiva ani, Facebook va „trece efectiv de la oamenii care ne văd ca fiind în primul rând o companie de social media la a fi o companie metavers”.

Noul nume al companiei Facebook este de acum Meta.

Site-ul a fost redirecționat anterior către meta.org, un instrument de descoperire a cercetării biomedicale care a fost un proiect al Chan Zuckerberg Science Initiative.

Aceasta face parte din brațul filantropic pe care Zuckerberg l-a co-fondat împreună cu soția sa medic, Priscilla Chan, în 2015.

Zuckerberg a scris într-o postare pe blog de joi că structura corporativă a companiei nu se va schimba, dar se va schimba modul în care raportează rezultatele financiare. „Începând cu rezultatele noastre pentru al patrulea trimestru din 2021, intenționăm să raportăm pe două segmente operaționale: Family of Apps și Reality Labs”, a explicat el. „De asemenea, intenționăm să începem tranzacționarea cu noul simbol al acțiunilor pe care l-am rezervat, MVRS, pe 1 decembrie. Anunțul de astăzi nu afectează modul în care folosim sau distribuim datele.” Zuckerberg a mai spus ca aplicatia Facebook nu o sa isi schimbe numele si ca Meta este noul nume al companiei.

Rebrandingul Facebook la Meta include o modificare a simbolului bursier al companiei. Acțiunile Facebook, tranzacționate în prezent sub simbolul FB, vor începe să se tranzacționeze sub simbolul MVRS începând cu 1 decembrie, a spus compania.

Facebook a fost supus unei examinări intense în ultimele câteva săptămâni, după ce dezvăluirile bazate pe documente interne condamnatoare furnizate Wall Street Journal de către denunțătoarea Frances Haugen au arătat, printre altele, că platforma Instagram a Facebook a devenit un loc toxic pentru adolescenți, în special pentru fete.

Și autoritățile de reglementare antitrust fac presiuni pentru dizolvarea companiei, pe măsură ce încrederea publicului în platforma de socializare scade.

Speculațiile timpurii s-au concentrat pe o schimbare similară cu rebrand-ul Google din 2015, când a anunțat că va deveni una dintre mai multe companii sub umbrela unui holding mai mare numit Alphabet.

Pentru Facebook, aplicația originală „albastru” s-ar alătura Instagram, WhatsApp și Oculus sub o companie-mamă.

Cu toate acestea, Oculus a primit o reîmprospătare în urma evenimentului de joi, deoarece CTO Andrew Bosworth a anunțat că Meta renunță treptat la brandingul Oculus.

Linia de produse Oculus Quest va deveni linia Meta Quest, iar aplicația Oculus se va numi Aplicația Meta Quest. Aceste modificări vor începe să intre în vigoare la începutul lui 2022, a spus Bosworth.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Continut protejat !