Acesta este noul logo al OnePlus
OnePlus și-a lansat noul logo și, deși compania nu se îndepărtează prea mult de designul său anterior, face câteva modificări pentru a o evidenția.
Cea mai mare schimbare este numărul „1”, odată cu schimbarea mărcii către un design curvilin.
În ceea ce privește identitatea vizuală, compania observă că a păstrat un aspect clasic OnePlus, dar cu un “sentiment mai echilibrat:”
Logo-ul introduce un nou “1” curviliniu, care este mai ușor de citit în timp ce ajustează greutatea logotipului pentru un echilibru global mai bun. „+” Din caseta din jur a fost, de asemenea, extinsă și este acum mai proeminent, din capul comunității OnePlus, care a jucat un rol cheie în succesul continuu al companiei.
Logo-ul actualizat creează o asociere mai clară între simbol și marcă, permițând totodată o aplicare mai flexibilă și o mai bună recunoaștere în suporturile digitale.
OnePlus trece, de asemenea, la un nou font pentru o mai bună lizibilitate și își actualizează paleta de culori pentru a include cyan, verde, magenta, indigo și galben:
Identitatea vizuală este însoțită de o paletă de culori proaspete, care se concentrează pe roșul iconic OnePlus, urmată de o paletă secundară actualizată de cyan, verde, magenta, indigo și galben pentru a face designul și activele companiei mai vibrante și mai vii. Un nou font îmbunătățește, de asemenea, lizibilitatea și este mai ușor pentru ochi.
OnePlus spune că a colaborat cu agentii de reclame reclame interne și o agenție externă timp de peste șapte luni pentru a aduce viața „identității reînnoite a mărcii”. De la Mats Hakansson, director global de creație al OnePlus:
OnePlus nu schimbă cine suntem, ci consolidează ceea ce suntem noi – adevăratul spirit al Never Settle. Proiectăm întotdeauna pentru utilizatorii noștri. Simțim că aceste schimbări mențin elementele iconice ale mărcii noastre, care sunt iubite de personalul nostru și de comunitatea noastră, în timp ce injectează atât emoție cât și echilibru în identitatea noastră vizuală.