YouTube te opreste daca ai ad-blocker
YouTube adoptă brusc o atitudine mai dură împotriva ad-blocker și va opri spectatorii după trei videoclipuri dacă nu vor să le dezactiveze.
YouTube se concentreaza in ultimele zile pentru a bloca spectatorii care folosesc ad-blocker de anunțuri/reclame.
Compania a confirmat pentru The Verge că în prezent desfășoară „un mic experiment la nivel global care îi îndeamnă pe spectatorii cu ad-blocker de anunțuri/reclame activate să permită anunțuri pe YouTube sau să încerce YouTube Premium”.
Declarația vine după ce unii oameni au început să observe un nou avertisment că redarea videoclipurilor ar putea fi întreruptă dacă YouTube detectează utilizarea repetată a instrumentelor de blocare a reclamelor.
Android Authority a raportat despre acele teste, care împiedică spectatorii să vizioneze mai mult de trei videoclipuri atunci când un ad-blocker de anunțuri este activ.
Detectarea ad-blocker de reclame nu este nouă, iar alți editori le cer în mod regulat spectatorilor să dezactiveze ad-blocker de anunțuri”
a declarat purtătorul de cuvânt al Google, Oluwa Falodun, pentru The Verge.
YouTube insistă că utilizatorii vor primi mai multe notificări care îi îndeamnă să înceteze să mai folosească instrumentele – sau, alternativ, să se aboneze la YouTube Premium – înainte ca vizionarea lor să fie perturbată.
YouTube a testat din ce în ce mai mult răbdarea utilizatorilor săi experimentând o încărcare publicitară mai mare în ultimii ani.
În septembrie anul trecut, compania a difuzat până la 10 clipuri pe care nu puteai sa le inchizi într-o singură pauză publicitară într-un alt experiment. Și în mai, YouTube a anunțat că reclamele de 30 de secunde vin pe platformele TV.
YouTube Premium elimină reclamele din serviciu (și include alte beneficii, cum ar fi descărcări offline și YouTube Music Premium) la prețul de 11,99 USD pe lună sau 119,99 USD anual.
În noiembrie anul trecut, compania a anunțat că a depășit 80 de milioane de abonați combinați pe YouTube Premium și YouTube Music.
Așadar, în timp ce protejarea câștigurilor creatorilor este o scuză caritabilă, compania are tot interesul să orienteze mai mulți oameni către abonamentul lunar recurent.