„Squid Game: The Challenge”, o serie de concurs de realitate bazată pe drama sud-coreeană din 2021.
Vestea a venit de la Bela Bajaria, șefa Netflix global, la Festivalul Banff World Media de marți.
Potrivit Netflix, „Squid Game: The Challenge” va fi „cea mai mare serie de competiții reality vreodată”, găzduind cea mai mare distribuție și oferind cel mai mare premiu forfetar în numerar din istoria televiziunii reality, în timp ce 456 de jucători concurează pentru 4,56 milioane de dolari.
Concurenții vor trece printr-o serie de jocuri inspirate din serialul original, plus noi completări, care sunt toate menite să-și testeze strategiile, alianțele și caracterul pe măsură ce alții sunt eliminați în jurul lor.
Recrutarea este deschisă acum la SquidGameCasting.com.
Pentru această rundă, Front Man caută vorbitori de limba engleză din orice parte a lumii.
Seria competițională de 10 episoade este o coproducție între Studio Lambert (The Circle) și The Garden (24 Hours in A&E), parte a ITV Studios, și va fi filmată în Marea Britanie.
Stephen Lambert, Tim Harcourt și Toni Ireland de la Studio Lambert și John Hay, Nicola Hill și Nicola Brown de la The Garden vor servi ca producători executivi.
Drama cu scenariul Squid Game deține recordul ca cel mai popular serial Netflix din toate timpurile, cu peste 1,65 miliarde de ore de vizionare în primele 28 de zile după premiera sa din septembrie 2021.
Pe 12 iunie 2022, Squid Game a fost reînnoit oficial pentru sezonul 2, deoarece Netflix și directorul Hwang au confirmat că vor face din nou echipă pentru o nouă rundă.