Noul design al Facebook
Activați acum noul Facebook dacă nu ați făcut-o deja.
Site-ul reproiectat de pe Facebook este acum disponibil la nivel global, a anunțat compania vineri.
Înainte de această modificare, noua versiune de Facebook era disponibilă numai dacă ai optat pentru aceasta începând din martie și doar pe unele piețe, deși compania a declarat la acea vreme că majoritatea oamenilor vor avea acces în acea lună.
Într-o postare pe blog publicată ieri, Facebook spune că noul site va fi “acum experiența web pentru Facebook la nivel global”, adăugând că “este mai rapid, mai ușor de utilizat și oferă ochilor o pauză cu modul întunecat”.
Modul întunecat este într-adevăr cel mai important model al noii versiuni, dar actualizarea oferă și o altă revizuire destul de dramatică.
Dispunerea acasă oferă un nou flux de știri mai skinnier, un spațiu gol suficient pe șinele din stânga și dreapta și pictograme mai mari și o bară de meniu care vă permite să sari cu ușurință în diverse părți ale aplicației.
Pentru cei care doresc să activeze imediat noul design și să activeze modul întunecat, iată cum:
- Click pe săgeata în jos de la sfârșitul barei de meniu superioare pentru a trage din meniul de configurare vechi al Facebook.
- Faceți clic pe „Comutați la Facebook nou”.
- Faceți clic pe aceeași săgeată în jos și comutați modul întunecat de la oprit la activ.
Noul Facebook reflectă prioritățile companiei, cu accent pe videoclipurile pentru News Feed (deoarece anunțurile video încă câștigă mulți bani companiei) și acces facil la evenimente și grupuri alături de un panou Messenger reproiectat.
Poate fi o schimbare vizuală scăzută, dar este un Facebook mult mai plăcut de utilizat odată ce îți cunoști drumul în jurul noii interfețe.